Pozycjonowanie lokalne wizytówek w Google

Certyfikat elektroniczny Eurocert
4 lutego, 2021
Kancelaria notarialna Toruń – czynności notarialne
7 lutego, 2021

Od dłuższego czasu przekonujemy się, że bez należytego wypozycjonowania strony internetowej, perspektywy na powodzenie naszego biznesu są stosunkowo małe. Szczęśliwie, dzięki nowoczesnym technologiom, Google wykreowało zaawansowany system, z którego pomocą dotrzemy do lokalnych Konsumentów. Aby to właśnie nasz salon fryzjerski, serwis samochodowy, restauracja, biuro nieruchomości i cokolwiek innego zostało zauważone przez Konsumentów z pobliża, niezbędne jest poprawne wypromowanie strony w lokalnych wynikach wyszukiwania. Znaczenie tutaj ma dużo składników, które opiszemy w poniższym materiale.

Pozycjonowanie lokalne – czym jest?

Najzwyczajniej w świecie, pozycjonowanie lokalne polega na wypromowaniu danej witryny w wyszukiwarkach. Od tradycyjnego pozycjonowania witryn różni się jednak tym, że skupiamy się na wyszukujących z konkretnego grona, np. województwa, miejscowości, a niekiedy nawet jednej dzielnicy. Zazwyczaj jest tak, że wyszukiwarka potrafi samodzielnie określić, gdzie mieści się najbliższe naszemu położeniu większe miasto. Możemy to bez problemów zweryfikować, klikając przycisk „Narzędzia wyszukiwania” na stronie wyszukiwania. Załóżmy, że szukamy agencji nieruchomości. Gdy osoba wyszukująca jest w tym momencie w Toruniu, to wówczas wyszukiwarka podpowie nam najlepiej wypozycjonowane agencji nieruchomości z Torunia. Liczby nie kłamią – przeszło 95% Klientów szuka priorytetowo przedsiębiorstw i usług z ich okolicy, żeby mieć je pod ręką. Musimy poczynić wszystko, aby znaleźli właśnie naszą firmę, ponieważ ponad 3/4 wyszukujących lokalnie kupiło produkt w późniejszym czasie, a ponad 80% korzystających z nowoczesnych komórek i tabletów korzysta z wyszukiwarek internetowych. Co najczęściej wpisują? Przede wszystkim są to restauracje, sklepy i usługi. Jeżeli jesteś właścicielem restauracji, koniecznie musisz zadbać o pozycjonowanie lokalne.

Pozycjonowanie lokalne – od czego zacząć?

Analogicznie jak w temacie szerszego pozycjonowania stron, przy pozycjonowaniu lokalnym stale niezwykle ważną rzeczą będzie optymalizacja strony internetowej. Musimy cyklicznie dodawać teksty i zatroszczyć się o to, aby publikacje były możliwie jak najlepszej jakości. Pamiętajmy przy tym o linkach, prowadzących do naszej strony. Należy na tym etapie pomyśleć nad technikami, które będą charakterystyczne dla pozycjonowania lokalnego, takimi jak np.
– Założenie strony w Google Moja Firma, które szerzej opiszemy poniżej,
linki z lokalnych stron – dołóżmy wszelkich starań, aby wieści o naszej firmie opublikowano w lokalnych mediach, na stronie serwisu miasta, w lokalnym katalogu firm oraz stronach powiązanych z branżą turystyczną,
zgodność danych identyfikujących przedsiębiorstwo – dbajmy o dane, które podajemy w katalogach firmowych i innych stronach. Jeżeli zmieniamy adres lub jakiekolwiek inne dane kontaktowe i nie aktualizujemy tego, to wówczas wyszukiwarka może nas potraktować jako niewiarygodnych,

Usługa Google Moja Firma i pozycjonowanie w Google Maps

Szczególnie istotne jest założenie konta naszej firmy w Google Moja Firma. Jest to narzędzie służące do zakładania wizytówek spółek, które operują na lokalnym obszarze. Co możemy dzięki niej zrobić? Należyte pozycjonowanie i optymalizacja wizytówki , że poszukujący, używający lokalnych słów kluczowych zapewne natknie się na naszą wizytówkę, zawierającą adres strony internetowej i telefon do naszej firmy. Samo stworzenie wizytówki nie jest relatywnie skomplikowane, ale już pozycjonowanie wymaga staranności i odpowiedniej wiedzy.

Aby dodatkowo zwiększyć swoje perspektywy na zwabienie lokalnych Klientów, posłużymy się usługą Google Moja Firma do pozycjonowania w Google Maps. Ten składnik pozycjonowania lokalnego jest względnie trudny, ale profity na rynku lokalnym z pewnością będą zauważalne. Jak powinna wyglądać prawidłowo sformatowana wizytówka w Google Maps? Po pierwsze – musi mieć odpowiedni tytuł. Trzeba wejść w rolę szukającego i rozważyć, jakich haseł użyje w narzędziu wyszukiwania. Najłatwiej będzie umieścić w tytule nazwę firmy oraz rodzaj oferowanych przez nas usług. Po tytule, uzupełniamy wizytówkę o bieżące dane kontaktowe. Wspominaliśmy już o tym wyżej – trzeba regularnie je aktualizować. Następnie generujemy dla Twojej korporacji unikatowy kod vanity URL. Jest to ciąg liter, pojawiający się po adresie https://plus.google.com/, zazwyczaj jako nazwa korporacji. Kiedy już przejdziemy przez te elementy, to zostaje już tylko dobrać odpowiednią grafikę oraz napisać opis działalności.

Nie zapominajmy – wizytówka pozwala wyszukującym wystawiać opinie naszej firmie. Ich ilość i jakość mają wpływ na to, na jakiej pozycji wylądujemy w wynikach wyszukiwania. Gdy dostaniemy sporą liczbę aprobujących opinii, to wówczas będzie to miało pozytywny wpływ na znajdywanie nowych Kontrahentów oraz budowanie handicapu nad konkurencyjnymi firmami.

Pozycjonowanie lokalne to oszczędny i szybszy patent, na ulokowanie się w wynikach wyszukiwania niż szersze pozycjonowanie witryn. Nie masz pojęcia od czego zacząć? Agencja reklamowa specjalizująca się w pozycjonowaniu lokalnym na pewno pomoże Ci postawić pierwszy krok w temacie pozycjonowania lokalnego.

Chcesz wiedzieć więcej –Pozycjonowanie stron Toruń : http://pozycjonowanie-stron.torun.pl/pozycjonowanie-lokalne/

Komentarze są wyłączone.